In fine…

Suna absurd, dar primul post pare sa fie cel mai greu. Cu ce incepi, ce-ar trebui sa spui la “deschidere”… Probabil ca si al doilea post o sa fie la fel de greu, mai nasol ar fi sa fie si al treilea, si al patrulea, dupa care te lasi!
Ideea este ca in august anul trecut, dupa ce a aparut “Retetarium”, mi-am dat seama ca trebuie sa-mi fac un website. Un an mai tirziu, website-ul este in proportie de 75% gata, dar probabil ca o sa mai treaca ceva pina sa-l termin. Cind zic 75%, ma refer ca design-ul este gata, materialele de uploadat sint acolo in proportie de 90% si acum sint in faza de programare, care o sa mai ia putin pentru ca prietenul meu programator este in concediu si oricum lucreaza la site-ul meu numai in weekends.
Asa ca, m-am hotarit ca pina o sa-l am gata sa-mi incerc mina pe un blog. Binenteles ca hotarirea asta a durat si ea o luna! Si o sa mai dureze citeva luni pina o sa descifrez tot ce pot face cu blogul asta (ca de exemplu cum sa scriu cu diacritice), pentru ca din pacate am timp liber foarte putin.
Dar in fine, acum sint online, si o sa vad ce o sa iasa, sa-mi dau seama daca in final voi avea numai website, ori website cu blog.

7 Comments

  1. In sfirsit, adica. Bravo. Te voi urmari – si sper s-o faca cit mai multi. Pun si eu pe Colier un link la logu-ti.

  2. felicitari pentru blog. sa fie-ntr-un ceas bun! sigur o sa gasesti tu ceva interesant de scris, am incredere🙂

  3. Multumesc, multumesc, multumesc. Bine-ati venit!

  4. Am o mica problema cu orele. Vreau sa setez timpul sa fie la ora Toronto-ului, astfel incit sa se observe de unde o reactie mai lenta din partea mea uneori. De pilda, primul meu comentariu a fost la 8:20AM (ceea ce in Romania ar fi 15:20), nu 10:20AM. Vreau sa vad daca acum, la comentariul asta se regleaza treaba…

  5. Bine ai venit in blogosfera🙂 Sper sa-ti placa la “noi”🙂

  6. Deja imi place. Banuiesc ca poti deveni dependent de ea, de blogosfera, ceea ce suna periculos, dar sint deja aici/acolo, printre voi, adaug eu cu fatalitatea oricarui alt drogat.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

