Despre Ciuma in Europa!

Tocmai am aflat ca nuvela mea, Ciuma de Sticla, a aparut in Creatures of Glass and Light: New European stories of the fantastic, o antologie publicata de editura Science Fiction Circklen, din Danemarca, pentru Eurocon.

This anthology presents new stories of the fantastic from a dozen European nations, from Finland in the north to Spain in the south and Romania in the east. Many of the stories have won awards in their own countries, including one which is nominated for this year’s Hugo Award. You can read strange and fantastic tales about angels and aliens, and wonder and terror in past, present, and future worlds.

Aceasta este prezentarea de pe website-ul lor, unde va puteti duce sa o comandati. Costa doar 199Dkr (nu stiu cit inseamna asta, dar suna decent).
Exemplarul meu este pe drum. Abia astept sa-l primesc si sa vad cum da textul in engleza. Traducerea a fost asigurata de Stefan Ghidoveanu, caruia ii multumesc pe aceasta cale. Asa cum ii multumesc si lui Michael Haulica, cel care m-a propus pentru publicare.

A doua veste excelenta pe anul asta! Inca una, sa faca trei, ar fi frumos. Sapte este numarul meu norocos, dar m-as multumi si cu trei…

8 Comments

  1. Public congrats too, mate! Si ramine cum am stabilit🙂

  2. Multumiri la fel de publice, sunshine! And sir, yes, sir!

  3. Felicitari, Costi! “Ciuma de sticla” e unul dintre textele acelea pe care imi pare rau ca nu le-am scris eu. Ma bucur mult pentru faptul ca va putea fi citit afara. So… keep walking!

  4. Multumesc, Marian. Dupa asemenea cuvinte frumoase nu o sa ma pot opri din alergat toata ziua! Inca o data, bafta cu noua carte si abia astept s-o citesc.

  5. […] multe detalii gasiti pe blogul lui Costi, adica aici. No Comments so far Leave a comment RSS feed for comments on this post. TrackBack URI […]

  6. Sincere felicitari,in sfirsit se recunoaste si valorile romanesti.Pe cind urmatoarea carte Costi?

  7. Multumesc de urari si cuvinte frumoase. Cit despre urmatoarea carte, e in facere. Cu ceva noroc de mai mult timp liber, undeva prin primavara sper s-o termin.

  8. […] Mai multe detalii gasiti pe blogul lui Costi, adica aici. […]


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

