Cartile lunii aprilie

Lois McMaster Bujold — The Hallowed Hunt (2005)

Mai citisem de Bujold cu multi ani in urma, doua romane in The Vorkosigan Saga. Dragute, interesante, dar nimic intr-atit de impresionant incit sa ma convinga sa-i citesc si alte carti. The Hallowed Hunt are loc in universul fantasy creat in The Curse of Chalion si Paladin of Souls. Este insa un roman de sine statator, care poate fi citit si fara a le citi pe celelalte doua inainte. A fost de departe cartea lunii, poate chiar una din cele mai bune carti pe care le voi citi anul acesta. O idee superba, o poveste fascinanta, o scriitura de maestra.

 

Nick Sagan — Edenborn (2004)

Da, este baiatul lui Carl Sagan. Edenborn, al doilea roman al sau, este o poveste postapocaliptica diferita de tipicul aventurilor apocaliptice. Pe supravietuitori ii numeri pe degete si ei nu sint acei oameni care au reusit sa supravietuiasca cumva disparitiei omenirii in urma virusului Black Ep. Ei sint oameni numai in masura in care nu mai exista nici un om in viata si folosesc termenul in lipsa altuia mai bun. Sint manipulati genetic pentru a supravietui si a continua epopeea speciei dupa ce specia a disparut.

O carte interesanta, greoaie pe alocuri, care insa in final se dovedeste o lectura placuta.

 

Dean Koontz — Dragon Tears (1993)

O carte din ‘90, cumparata cu 50c de la biblioteca. Primul meu Koontz. Scrisa profesionist, personaje memorabile, idee interesanta, poveste tensionanta. Mi-a placut foarte mult, fara a fii insa ceva major. Este mai mult o carte buna de vacanta.

 

Caro Soles — The Tangled Boy (2002)

Un roman mistery scris de canadianca Soles, o profesoara de writing la George Brown College. Nu este foarte prolifica, insa si-a incercat mina in science-fiction, fantasy, mistery si realism, toate cartile ei apreciate de critici, iar unele chiar premiate. Propriu-zis, abia am inceput Tangled Boy, crima a avut loc, au fost introduse personajele principale si nimic nu se desfasoara ca la carte. Imi place pina acum, cu atit mai mult cu cit are si complicatii sociale si sentimentale de tip transvestiti si homosexuali, care adauga mirodenii unui gen mult prea batut.

12 Comments

  1. Sa ne traiesti nenea Costi ,sarbatori fericite si un Paste fericit !Hai cu cartea pe care o scrii.

  2. Multumesc, Voicu (sper ca Voicu sa fie prenumele). Paste fericit si tie si celor dragi tie. Anul asta nu prea am mai scris la ea, dar o sa incerc sa o reiau in vara.

  3. Doresc din tot sufletul ca la tirgul din toamna sa iasa’cartea’ si de ce nu- sa ne onorezi cu prezenta si cu autografe inca ne este dor de coroziuni si de retete.Sper sa spui precum Arnie -Il’be back!

  4. Si zici ca The Hallowed Hunt e mai tare ca restu :D….deci o trec la prioritati si eu

  5. Hallowed Hunt este buna. Mi-a placut mai mult ca celelalte din serie, asa ca fi fara ezitari. Dar merita citita oricum toata seria. Madam Bujold e buna la Fantasy.
    I’ll be back!

  6. uitasem sa ma deloghez (dadeam o mina de ajutor la ceva) :D…prea tarziu mi-am dat seama de eroare

  7. Ai rostit cuvintele magice!🙂 Inseamna ca la toamna ne vedem la o bere si o palinca! Astept cu nerabdare toamna!😀

  8. Nu toamna asta totusi. La toamna vine tata incoace, dar la anu’ este posibil…

  9. Dar totusi sunt sanse ca la anu’ sa citim romanul ,nu-i asa? Plus ca la intilnire un backs de bere il dau eu ! Bebe imi va fi alaturi!

  10. Da, eu asa sper. Vorbind de bere, inseamna ca ar trebui sa vin pe caldura. Bine…

  11. […] mi s-a dovedit (ca de asta m-am si hotarat sa termin seria Chalionului) exista si pareri pozitive legate de aceasta carte, lucru oarecum inevitabil. Exista posibilitatea sa fi fost eu prea critic, […]

  12. […] mi s-a dovedit (ca de asta m-am si hotarat sa termin seria Chalionului) exista si pareri pozitive legate de aceasta carte, lucru oarecum inevitabil. Exista posibilitatea sa fi fost eu prea critic, […]


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

