Retetarium a cistigat premiul Vladimir Colin!

Eram la New York cind am citit stirea pe blogul lui Michael Haulica. Vineri seara, pe 27 iunie, s-au decernat premiile Vladimir Colin, la libraria Carturesti din Bucuresti. Lume multa si buna din cite am auzit si am vazut in poze. Imi pare rau ca nu am fost si eu prezent.

Iată lista cîştigătorilor:
Roxana Brînceanu – Sharia, Editura Tritonic, Bucureşti, decembrie 2005
Costi Gurgu – Reţetarium, Editura Tritonic, Bucureşti, 2006
Ion Manolescu – Derapaj, Editura Polirom, Iaşi, 2006
Ana Maria Negrilă – Împăratul gheţurilor, Editura Diasfera, Bucureşti, 2006
Florin Pîtea – Gangland, Editura Diasfera, Bucureşti, 2006
Cornel Robu – Paradoxurile timpului în science-fiction, Casa Cărţii de Ştiinţă, Cluj-Napoca, 2006

 

Retetarium a cistigat intr-o versiune foarte diferita premiul Nemira pentru roman, in 1994, urmind a fi publicat de catre ei (in asta consta partea materiala a premiului). A fost publicat insa la 12 ani de la premiere, de catre editura Tritonic si in urmatorul an, 2007, a primit premiul Atelierului Kult pentru roman. Iar acum, in 2008, a cistigat si premiul Vladimir Colin.

Juriul premiilor Colin a fost alcătuit din Ion Hobana, Mircea Opriţă, Cătălin Badea-Gheracostea, Liviu Radu şi George Ceauşu.

6 Comments

  1. felicitari. mizam pe tine. am si eu bucuriile mele…

  2. Multumesc, Michael. De fapt, tu esti nasul romanului, asa ca as putea sa-ti dedic tie premiul asta!
    By the way, stii cumva in ce a constat?

  3. din cite stiu eu, sint bani plus o placheta cu numele tau pe ea. nu stiu la cine au ajuns toate astea. ar fi trebuit ca cineva din juriu sa te contacteze. daca n-a facut-o inca… uite o noua lipsa organizatorica.

  4. Probabil ca o parte din juriu s-a ocupat si de organizare. De multe ori se confunda pozitiile astea si asa cum este firesc jurizarea le ocupa foarte mult timp si atunci organizarea nu poate fi perfecta. Poate ca pina la urma o sa ma contacteze cineva. Ar fi neplacut sa-i iau la rind pe membrii juriului cu intrebari care nici nu ar trebui sa-i intereseze pe ei.

  5. nu stiu dacă nu cumva nu este d-l Hrib “depozitarul” premiului…🙂
    Felicitări!

  6. Multumesc de felicitari. O sa incerc si directia asta.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

