Weekend dur!

Vineri, zi scurta. Plecat la 4 de la serviciu, mers la Woodbine Beaches si stat la plaja pina la 7:30. Luat tramvaiul pe Queen Street East si mers cale de o ora pina dincolo de Yonge Street, la Queen Street West cu John Street. Intrat la 9, la film. Primul film vizionat, “Journey to the Centre of the Earth”, 3D cu ochelari, la IMAX. La 12 noaptea intrat la al doilea film, la “The Dark Knight”. Cel mai bun film cu Batman vazut pina acum. Pentru prima oara cind reusesc baietii sa-i surprinda latura cu adevarat intunecata. Poate mi-a placut cel mai mult si pentru ca a durat doua ore si jumatate, timp suficient pentru dezvoltare de personaj, dialoguri destepte, poveste completa. Ajuns acasa pe la 3:30 dimineata.

 

A doua zi, simbata, a trebuit sa ne repezim pina in zona Beaches, dincolo de Woodbine, pentru ca tocmai a inceput cel mai tare festival de Jazz din Canada, the Beaches Jazz Festival. Stat pina la 11 noaptea, cind s-a terminat a doua zi a festivalului. Multime de oameni, autobuzele si tramvaiele pline, asa ca am asteptat pina la 12:30 sa luam autobuzul. Pe drum am cumparat o inghetata din bere Guiness, pe cit de ciudata, pe atit de gustoasa. O “gelaterie” din Beaches, care face inghetata de casa chiar sub nasul cumparatorilor, ofera doar cu ocazia festivalului de Jazz faimoasa inghetata Guiness.

 

Ah, si am vazut reclama la un alt film pe care abia astept sa-l vad. Este “Watchmen” dupa vestita banda desenata “Watchmen”. Sint sigur ca nu au cum sa surprinda intreaga complexitate din carte in doar un film de aproximativ doua ore, desi ultimul Batman ma contrazice. Oricum, puteti sa-i vizionati trailerul aici: http://watchmenmovie.warnerbros.com/

7 Comments

  1. Unde esti de nu ai mai dat nici un semn de viata?

  2. Hei, voicunike, incintat de vizita!
    Nu am fost plecat nicaieri. E doar o perioada din aceea in care m-am bagat in mai multe decit ar fi trebuit si nu am mai avut timp de activitati colaterale.
    Mai mult, toata vara a plouat si a fost urit pe aici. Abia in august au inceput sa se indrepte lucrurile cu mai putine ploi si temperaturi mai ridicate, in special in weekends. De unde si bancul despre vara torontoniana: “Ce urmeaza dupa doua zile de ploaie? O zi de luni!” Iar asta imi aminteste de bancul despre vara londoneza: “Stii cind a fost vara anul trecut? Intr-o miercuri!” Dar sa ma intorc la subiect. Pentru ca abia acum, in august, am prins ceva weekends mai frumusele, am profitat si nu am mai avut timp timp nici in weekends de scris. Asa ca…
    O sa revin insa cu ceva ce am facut weekend-ul trecut.

  3. cum a fost “Journey to the Centre of the Earth”? sunt curios

  4. Slabut.
    Este misto partea cu ochelari 3D, pentru ca are efecte meseriase si simti altfel toate chestiile prin care trec ei. Dar la nivel de film, personajele sint doar schitate, povestea este subtirica rau, dialoguri de umplutura, doar cit sa ne explice de ce si cum. Este pacat, pentru ca mie imi place Brendan Fraser.
    Acelasi lucru care mi s-a intimplat si cu “The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor”. MI-au placu primele doua Mummy, in care el si cu Rachel Weisz faceau un rol frumos. In ultimul Mummy este o alta tipa in locul lui Weisz, care joaca oribil si pare sa-l influenteze si pe el. Apoi, primele doua au un umor parodic, tesut bine in carnea povestii prin dialoguri usurele, dar simpatice. In al treilea totul este atit de fortat si dialogurile atit de proaste ca-ti este jena sa te uiti la film in unele momente.

  5. Brendan?! Mie imi placea Verne… Iar za mumi e doar un pretext pentru neste FX…

  6. Daca la tata Verne te referi, atunci filmul de mai sus nu are in comun cu romanul lui Verne decit centrul pamintului, care dupa cum spune scenariul este conceput ca cel din carte.

    In privinta lui Mummy ai ceva dreptate, dar asa usurele cum au fost primele doua parti, au fost placut, entertaining si regizate destul de bine. In timp ce al treilea are un scenariu infiorator, un joc al actorilor oribil si o regie de gradinita.

    Nu stiu cum sint altii, dar mie imi place din cind in cind sa vad un film de aventuri care-si propune doar sa “entertain”, fara sensuri ascunse si grele, fara sofisticarii. Din pacate, mai mult de jumatate din filmele de acest gen sint slab jucate si slab regizate, iar scenariile par scrise in graba, pe un colt de masa, intre doua beri.

  7. Da mumi asta ultimul ziceam… primele doua au fost pure entertaining, fara alte pretentii, gen batrinele Indiana Jones (pe ala nou nu l-am vazut inca). Si au fost ok. La asta cu dragonu’ am folosit FWD ca n-am rezistat…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

