Leapsa Bibliotecii

Nu, postul asta nu este partea a doua la cel intitulat “Surpriza Bibliotecii”. In primul rind pentru ca este vorba de un cu totul alt soi de biblioteca, iar in al doilea rind pentru ca-i datorez postul asta lui Horia. Cind ti-o fi lumea mai draga, draga Horia…

Din pacate pentru leapsa, biblioteca mea adevarata a ramas in tara. Am lasat in urma peste 2000 de volume din care nu am vindut la plecare decit undeva la o suta de bucati in engleza ca sa-mi fac niscai bani de inghetata pentru prima luna de Canada. Oricum, in poza este aproape tot ce s-a strins pina acum. Incercam sa o mentinem subtirica, pentru ca este dificil de carat cind te muti dintr-un loc in altul. Ar mai fi un raft de reviste si unul de comics, dar mi s-a terminat filmul.

Si ca sa mentinem obiceiul, dau si eu mai departe leapsa asta lui Catalin Sandu, ca sa-l agit putin in obiceiurile sale de burghez si lui Florin Pitea, ca sa vedem si noi.

9 Comments

  1. asa, conasule! frumoasa colectie… mi-au facut cu ochiul best-urile din raftul din dreapta sus… faina alegerea: chiar n-am mai vazut de-un deceniu ce are florin in biblioteca😀

  2. Mda, poza nu este asa de buna, dar a fost film mic, de 3mm! Am tras de el de l-am intins la 4.2mm ca sa-mi incapa intreaga biblioteca pe un singur shot, insa am pierdut detaliu.Iar lumina a fost buna, dar nu foarte. Deh, lumina de octombrie noros… Oricum, ma bucur ca ai reusit sa discerni ce este in raftul din dreapta sus.
    In ce-l priveste pe Florin, au trecut cam opt ani.
    Ah, iar rafturile 4 si 5 din dreapta sint pe doua rinduri.

  3. Vad ca Billy este un mare hit pentru Ikea🙂 Multe chestiuni faine ai pe acolo.
    Daca vrei sa-l “atingi” bearul romanesc, zii ceva de Dune, alea din stinga sus (pe care nu le-a remarcat) :))
    Btw, 14 a trecut, cand ne vedem la un Cico si autografiere?

  4. @aspoiu: Mda, eu si cu Billy sintem prieteni. Desi a ramas micut, deocamdata ne mutlumim doar cu Billy the Ist. Avem si un var de-al lui mai pitic dar este atit de bine proptit intr-un colt incit n-a reusit sa vina pina la poza. Oricum, nu avea decit un raft de carti si unul de reviste, restul fiind o mare brambureala.

    I’m a Cico fan, so ce zici de marti, 21 octombrie? Daca e prea curind spune-mi cind ti-ar fi mai convenabil.

  5. Data e ok, insa sa vedem daca si ora e ok: dupa 6:30?
    Stii un loc fain, cu cico, unde in the middle, Eglinton area?

  6. adica, undeva in the middle…

  7. Dupa 6:30 este bine. Eglinton este bine, desi nu stiu de ce ar fi undeva in the middle. Yonge & Bloor ar fi mai frumos. Vezi ca o sa-ti scriu pe e-mail.

  8. Mersi pentru leapsa. O sa caut si eu filmul ala de 2 milimetri jumate si-am sa-l intind cit mi-e biblioteca de mare. Si dupa aia o pun pe blog, ca s-o vedeti si voi …

  9. Sint curios cum o sa arate la tine filmul ala de 2mm jumate. Desi sint dezamagit ca nu vrei sa-ti folosesti din stocul de 1mm si 3/4. Si binoclul…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

