Nici eu nu sint GURU

Am descoperit, spre surpriza mea, ca pe citeva site-uri de librarii online numele meu nu mai este Gurgu, ci GURU. Mai simplu, nu? Urmarind sa vad unde este sursa noului meu nume, ca sa-mi pot revendica mielul, am ajuns pe site-ul editurii Tritonic, unde la pagina romanului meu “Retetarium” am vazut ca toate blurb-urile de pe coperta 4 au fost rescrise pe pagina si in proces am fost promovat la functia de GURU.

Impins de o fascinatie ce se va dovedi morbida, am dat click pe link-ul autorului, in cazul de fata, numele meu real. Am fost directionat spre o pagina de prezentare a autorilor, unde dincolo de faptul ca sint din ce in ce mai convins ca ma cheama GURU, am mai aflat cite ceva despre mine.

 

In primul rind, ca am absolvit un program de design la WESTMINISTER, ori in romaneste, Ministerul Vestului. Eu stiam ca a fost Westminster College, dar poate ma lasa memoria.

In al doilea rind, ca m-am mutat la TOTONTO. Incep sa ma indoiesc din ce in ce mai puternic de perceptia mea, din moment ce inca mai cred ca sint in Toronto si n-am nici un chef sa ma mut de aici.

Dupa care a urmat lovitura de gratie — se pare ca ca toti cei care au avut ocazia fericita sa-mi citeasca romanul, au lecturat un volum sosit din viitor, deoarece spune editura Tritonic: “… Retetarium, ramas pina acum nepublicat”. Asteapta si ei sa vada cine o sa-mi publice romanul, nestiind ca pina la urma ei vor fi editura aleasa. Mai haios este ca imediat dedesubtul acestei afirmatii este afisata coperta “Retetarium”-ului.

 

Acum, daca ma gindesc bine, s-ar putea ca de fapt in viitor, cind Tritonic imi va publica romanul, sa-mi fi schimbat deja numele in GURU, gelos probabil pe Mike Haulica, apoi sa ma fi mutat intr-un oras al viitorului pe nume TOTONTO, unde este posibil sa fiu platit mai bine, ori sa fie clima mai blinda.

Ce nu inteleg, este de ce Politia Timpului nu face ceva in privinta Tritonicilor, sa-i opreasca sa mai amestece in asa hal trecutul cu viitorul!

 

PS — Serios, Michael, cererea de promovare la GURU, de pe biroul editorului, nu a fost scrisa de mine…

8 Comments

  1. Nici nu stiu daca e de ras sau de plans. Eu unu’ am ras, da’ pentru altii sigur e de plans.
    Au ei o boala acolo, o boala cu “A”, de care s-au imbolnavit de cind a plecat GURU.
    Or fi ceva side effects…

  2. Si vad ca ai luat si “numerosase” premii…
    Chiar te-ai nascut pe 1 Aprilie?

  3. Hei, chiar au fost “numerosase” si cu toate ca nu stiu ce-i aia, sint mindru, da…

    Fiind nascut pe 1 aprilie, chiar daca ti-as spune ca da, sint nascut pe 1 aprilie, m-ai crede?

  4. bai, numero sase e mai mare decit numero cinci, asa ca tre’ sa fie ok! lol

  5. Da, Horia, si numeorsapte e mai mare decit numerosase, dar eu as fi preferat un numeropt. Suna mai implinit!
    Desi, daca stau bine sa ma gindesc numerosase e ideal, pentru ca inca imi lasa loc de mai bine…

  6. Cred ca nu am mai ris demult asa de tare.Oricum tot raul spre bine,acum avem doi Guru.
    Costi vrei nu vrei deja esti teleportat in viitor,macar mai trimite-ne o carte.

  7. Vine cartea…
    Numai sa gasesc unde au pus astia masina timpului.

  8. […] Daca titlul va nedumereste, puteti sa va lamuriti aici, iar dumele originale inca le puteti gasi aici, si asta dupa cateva luni de cand au fost […]


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

