Halloween 08

Stiu ca a trecut deja mai mult de o saptamina de la Halloween, dar nu am timp nici sa respir de doua saptamini incoace. Asa ca, de data asta nu mai scriu nimic despre Halloween si nici nu mai pun poze de la parada, ci doar citeva cu noi, in timpul pregatirii si apoi la petrecerea din club. La insistentele lui Vali am fost la un unul din cluburile ei favorite, numit “This is London”. Interesant, desi ne-am cam calcat pe ghete si am venit cu coastele invinetite de la ghionturile tuturor celor care-si faceau loc. Am dat si eu cit am putut din coate si cind oboseam ma retrageam la bar sa mai cer o bere. Una peste alta, o noapte memorabila, dar nu mai calc pe acolo la nici o sarbatoare.

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

