Party Boy

Luni seara am avut privilegiul sa fim invitati la petrecerea de ziua de nastere a lui Robert Charles Wilson. Sharry, sotia lui, mi-a spus confidential ca Bob a implinit 53, pentru ca la suflatul in luminari si cintat, Robert J. Sawyer sa declare ca Bob a facut 55! Asa ca nu va pot spune cu exactitate care-i este virsta. Petrecerea a avut loc in cadru restrins, in Penthouse-ul lui Rob Sawyer si Carolyn Clink, cu invitat de onoare David G. Hartwell, senior editor la TOR si doctor in literatura medievala. Printre altii, au mai fost invitati James Alan Gardner, Phyllis Gotlieb, Scott Mackay, Terence M. Green, Ed Greenwood, etc.

Cu ocazia asta, am introdus Feteasca Neagra de Cotesti oaspetilor americani si canadieni si stiu ca a fost primul vin baut, care s-a evaporat pina sa termin sa dau mina cu toti. Per total, o experienta foarte placuta, ca sa nu mai spun si extrem de interesanta.

 

Mai multe poze de la petrecere se pot vedea pe blogul lui Robert J. Sawyer.

10 Comments

  1. ce tort fain. (romanu` tot roman ramane:)) sa-ti fie de bine!:) doar ca feliile taiate par cam mici :)…
    eu as merge pe mina sotiei in ceea ce priveste virsta😀..si tu unde esti in poze?:)

  2. Da, tortul a fost fain, dar atit de dulce incit nu puteai minca mai mult de o feliuta. Multumesc, oricum, da, sa-mi fie de bine.
    Eu sint in pozele facute de Rob, dar n-am apucat sa pun mina pe ele. Imediat ce-mi trimite, daca imi trimite in timp util, pun si una cu mine.

  3. RCW e nascut in 1953 (decinu are 53 de ani, e nascut in 53) – cel putin asa zice pe site-ul lui.

  4. Inseamna ca are 55. Multi inainte!

  5. Bre nenea Costi eu ii urez din suflet la multi ani si sa-i dea dumnezeu sanatate si multa putere de munca de acum incolo!sa fie verde pina la adinci batrineti!
    Din inima unui fan roman il rog sa ne dea mai multe carti prin care sa ne arate lumea asta bolunda si lovita la cap asa cum o vede el ,ii multumesc si tie si lui pentru clipele de incintare pricinuite de cartile voastre

  6. Cata subtilitate cu tortul ala… l-au facut in asa fel incat sa nu poti manca prea mult😀
    Ori ai facut greseala sa le povestesti de Romania si romani, si baietii au fost prevazatori…

  7. @voicunike: multumim, multumim!

    @aspoiu: nu trebuia sa le povestesc eu, baietii au trecut si ei prin estul europei…
    oricum, nu-ti inchipui ca tortul ers de la pusateris

  8. sa traiasca domnu’ wilson!

  9. For you and mr.Wilson CRACIUN FERICIT si SARBATORI FERICITE! Inca odata va multumesc la amundoi pentru clipele exceptionale petrecute linga cartile voastre.As dori mai mult ?! La Multi Ani!

  10. Multumesc Voicu, Craciun fericit si tie si tuturor cititorilor SF&F, si un An Nou plin de carti frumoase si intilniri de neuitat!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

