Alive and kicking!

Asa cum spune aspoiu — “Este oficial: Costi Gurgu a debutat in America de Nord si Marea Britanie!”

Da, aspoiu are deja antologia Ages of Wonder, si mi-a confirmat ca sint la cuprins. Am trecut astazi pe la un Indigo din cartierul meu si inca nu o scosesera din cutie, dar mi-au spus ca au primit-o si cit de curind va si pe raft. Va fi pusa la “antologii sf”, iar nu la cele fantasy, nu stiu de ce…

Tot astazi am primit si invitatia pentru lansarea din Toronto. Vor sa faca ceva mai special, nu poci spune ce, dar sper sa dea bine.

Stiu, vorba englezului, “I’m babbling”. Dar recunosc ca sint la fel de fericit si emotionat ca la debutul meu din Romania, in 1993. Cu timpul o sa-mi treaca si o sa scriu iar posturi cu cap si coada. Pina atunci, trebuie sa mai cer amanunte lui Julie si lui Rob. Tot felul de amanunte. O sa-mi dau seama peste noapte ce…

Thanks a lot Julie! Thanks a lot Rob!

 

Later update: azi, martie 16, tocmai mi-am primit copia din partea editurii. Am citit deocamdata Introducerea si prezentarea fiecarei epoci acoperita de scriitori. Povestirea mea este ultima in carte, in ceea ce se numeste The Age Ahead.

Alte epoci mai sint: The Age of Antiquity, The Age of Sail, The Colonial Age, The Age of Pioneers, The Pre-Modern Age si in fine, The Age Ahead. Asa cum explica in introducere, editorii au cerut sa se evite fantasy-ul clasic, din Evul Mediu, precum si urban fantasy-ul modern, cel din zilele noastre cu magie si fiinte mitice in orasele contemporane.

Suna tentant rau, abia astept sa o citesc. Din pacate insa trebuie mai intii sa termin cartuloiul pe care-l citesc acum. Weaveworld, de Clive Barker, un tom de 722 pagini, cuprinzind toate cele trei carti ale ciclului. Din pacate, pentru ca ard de nerabdare sa citesc antologia, altfel Weaveworld imi place mult.

13 Comments

  1. Felicitări şi la mai mare! De astea să tot comiţi . Fă-ne mândri că suntem români, noroc că măcar scriitori şi sportivi avem care să ne reprezinte pozitiv în faţa lumii. Brava prietene!

  2. Cul! La anu’ esti Hugoizabil! Si Nebulizabil! La mai multe!

  3. baravo! sa fie acesta inceputul unei frumoase cariere… sinteti grozavi voi, astia, nord-americanii. yes, we can. sigur ca da… varianta pt mileniul 3 a celebrului daca vrei, poti. sa ne intre in cap si noua.

  4. mike, horica, balin, mersi, mersi, mersi, la mai multe, sigur ca da!

  5. Hop si eu! Felicitari😀 Ma bucur ca le-ai oferit o mostra de “retetarium” futuristic si cititorilor americani🙂 Glumesc evident, dar nu m-am putut abtine sa nu amintesc de roman, desi poate nu te incanta neaparat analogia:D

  6. Kyo, n-am nici o problema cu analogia, desi sint doua abordari complet diferite. Dar ma incinta ori de cite ori cineva isi aminteste de retetarium. Asa ca, mersi frumos de felicitari.

  7. Mda. Se vede treaba ca lucrez cam mult in ultima vreme si ca nu mai am timp sa ma uit pe blogurile prietenilor. Oricum, am reusit sa mi-arunc azi un ochi pe Vyrclozone si CititorSF si ama vut surpriza sa-ti vad cartea🙂

    Felicitari si la cit mai multe carti publicate in partea asta de lume! Cred ca e cazul sa ma uit pe Amazon, sa-ti comand cartea…

  8. Cum poate fi comandata cartea prin orice forma de plata in afara de cea online?Trimisul prin posta{cu un autograf pe ea } ar fi o varianta viabila?Costurile nu ar fi o problema!

  9. Bebe, o sa ma interesez sa vad ce presupune trimisul unei carti prin posta. Si o modalitate de plata convenabila.

  10. Felicitari Costi! sunt mindru ca am citit tot ce ai scris dar si ca sunt roman!

  11. Multumesc voicunike. Mindru sint eu ca cineva chiar a citit tot ce am scris. Asta probabil ca este cea mai mare satisfactie pentru un scriitor.

    @bebe si ceilalti care m-au intrebat — m-am interesat la posta si varianta asta nu este buna nici pentru mine, nici pentru voi. Un pachet de pina in 2 kg costa $20, si mult mai mult peste 2kg. Adica la pretul a doua carti s-ar adauga $20 pentru posta normala, nu recomandata. Iar prin posta normala sansele sa ajunga la destinatie sint cam de 75%. Spun asta din experienta personala. La fiecare Craciun mai mult de jumtatate din felicitari nu ajung celor carora le trimit. Daca le trimit recomandat pretul se dubleaza.
    Varianta cea mai ieftina si sigura ramine prin comanda online. Aici este un link (pentru care ii multumesc lui aspoiu) de unde puteti comanda cartea la un pret mai mic decit cel de pe piata, iar livrarea este gratuita oriunde in lume: http://www.bookdepository.co.uk/book/9780756405434/Ages-of-Wonder?selectCurrency=USD.
    Asa ca in final o sa ajungeti sa aveti cartea mai ieftin decit o cumparam noi aici din librarie.

    Imi pare rau ca nu pot fi de mai mare ajutor, dar nu am nici o idee cum am putea trimite eficient si ieftin o carte de aici. Cit despre autografe, data viitoare cind mai sint in Romania, o sa dau o strigare si poate ne stringem citiiva la o bere si o vorba. Va multumesc mult pentru interes si sprijin.

  12. Way to go Costi! Din tot sufletul. Ar fi fost super daca reuseai direct cu Retetarium (sigh!).

  13. Hei Dan, multumesc mult.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

