Sint si luni d-astea!

Imi propusesem mai multe postari luna asta, insa asta inainte de toate cite au fost…

In primul rind, la inceputul lunii mi-a crapat calculatorul. Am un iMac de 24” si spre deosebire de Mac Pro-uri (turnuri, cum li se mai spune) nu rezista mai mult de doi ani pina pica ceva. Am lucrat timp de sase ani pe 3 mac pro-uri si unul singur dintre ele s-a stricat, si nici ala definitiv. Apoi, in 2005 mi-am luat primul iMac care si-a dat duhul in 2007. Cum uitasem sa-mi cumpar si garantia, m-am trezit ca trebuie sa scot iarasi bani din buzunar si sa-mi iau unul nou. In decembrie 2007 mi-am luat noul iMac cu garantie de data asta si bine am facut. La inceputul lui iulie, anul asta, am fost nevoit sa apelez la garantie, care in ciuda faptului ca m-a tinut doua saptamini fara computer, mi-a dat un iMac nou-nout la schimb. Procesor mai bun, hard dublu, memorie dubla, placa video mai buna. Mda, n-am iesit chiar atit de rau pina la urma.

A trebuit doar sa-mi sun clientii si sa-mi amin deadline-urile. Dar a mers si asta.

In al doilea rind m-am imbolnavit chiar cu citeva zile inainte sa-mi vina compul nou. O gripa care a inceput ca o raceala usoara, apoi in a treia zi BAM! Gripa la puterea a zecea. Cica a fost un virus adus acum citiva ani buni de undeva din Asia de niste indieni generosi. Virus care intre timp a suferit niste mici mutatii ca de, e diferenta intre clima pe Gange si cea de pe Ontario, iar acum s-a transformat intr-un virus pe steroizi. Inca o dovada ca in Canada sint conditii de viata mai bune decit in India!

Si in fine, in al treilea rind, dupa ce m-am vazut cu noul Mac si i-am instalat toate programele necesare, i-am pus fonturile si mi-am refacut baza de imagini, cu gripa pe ceafa a trebuit sa trag si sa fac intr-un timp record doua ilustratii cu care ramasesem dator.

Asa ca, n-am mai avut nici timp si de fapt nici chef sa mai scriu vreun post. Sper sa pot recupera acum, la inceputul lui august, desi pe 7 plecam la Montreal pentru Anticipation, adica Worldcon si ne intoarcem pe 10.

Apoi, pe 16 vine tata, stam citeva zile sa vada si el Toronto si dupa aceea incercam sa facem un tur prin Canada atlantica. Traseul nu-i stabilit inca, dar in linii mari am vrea sa acoperim Ottawa, Montreal, Quebec City, Tadoussac in estuarul fluviului St. Laurent unde speram sa facem o mica croaziera si sa intilnim ceva balene (cica stau sa le mingii daca le dai alune!). Apoi am vrea sa trecem in Nova Scotia si sa incercam sa vedem tot ce e mai pitoresc de-a lungul coastei oceanice— Halifax, Peggy’s Cove, Lunenburg, Cabot Trail la Cape Breton, Bay of Fundy si dupa aia inapoi la Montreal si coborit spre sud, in prima capitala a Canadei — Kingston, unde o sa facem o mica croaziera sa vedem si 1000 Islands. Dupa care de-a lungul tarmului lacului Ontario pina in Niagara si inapoi in Toronto.

Eh, cam astea sint noutatile pe scurt.

9 Comments

  1. Bine ca te ai inzdravenit cit de cit! sa ne pui niscai poze si noua pe blog din periplul pe care ai de gind sa-l faci!🙂 Welcome back!

  2. Multumesc voicunike. O sa pun poze neaparat. Sper doar sa tina vara cu noi, ca anul asta a fost tare capricioasa.

  3. Apropo, vezi ca aia care stau la mingiat pentru aline sunt rechini, nu balene. N-ai citit bine brosura!🙂

  4. Da, Catalin, pentru aline stau rechinii, carora de altfel nu le pasa daca pe ele le cheama alina, raluca sau luminita!
    Dar pentru alune tot balenele saracele.

    • Esti misogin! Rechinii nu maninca numai fete (alina, raluca, luminita, etc), ci si baietzei (costi, gurgu, etc).🙂 Dar daca-i scarpini pe spate se potolesc si incep sa recite poezii scrise de balene.

  5. ce neinfricati sunteti!…cum puteti fi asa de impasibili la gravitatea situatiei?!..sa nu va fie frica voua ca va mananca “alunele”(nuts)😀 …

    • Bine, acum depinde si cite alune ai!

  6. Daca vrei sa mai dai si la balene inseamna ca ai destule!😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

