WORLDCON — PERSONAL HIGHLIGHTS

Bun, prima relatare o sa fie doar o trecere in revista a citorva dintre momentele semnificative pentru noi de-a lungul celor patru zile la Montreal. O sa fie mai mult un post cu imagini decit cu vorbe.

Pe scurt, am fost la Worldcon, am participat la peste 20 de paneluri si alte evenimente, m-am intilnit cu scriitori si editori favoriti si cu scriitori pe care abia i-am descoperit, cu unii dintre ei am si schimbat citeva cuvinte, de la unii am reusit sa iau si autografe (doar citeva din pacate, din cauza unei lipse acute de timp), m-am intilnit cu prieteni mai vechi, ori foarte vechi, precum si cu unii mai noi (detaliile o sa urmeze in viitoarele posturi), am fost la petreceri date de fandoame, edituri, cenacluri si scriitori, am participat la gala premiilor Hugo, am mincat un singur poutine, un singur covrig montrealez si un singur croissant cu migdale, pentru ca n-am avut timp sa ne facem si alte placeri culinare ori plimbari extinse in zona istorica a orasului spre dezamagirea lui Vali, care spera intr-un program mai relaxat.

Iata citeva imagini de highlights fara nici o organizare cronologica:

Dupa primirea premiului Hugo pe anul 2009 pentru cel mai bun roman, Gaiman pozeaza alaturi de noi special pentru fanii din Romania!

Dupa primirea premiului Hugo pe anul 2009 pentru cel mai bun roman, Gaiman pozeaza alaturi de noi special pentru fanii din Romania!

La premiile Hugo, gazda festivitatilor, ori toastmaster-ul cum se numeste aici, scriitoarea Julie Czerneda

La premiile Hugo, gazda festivitatilor, ori toastmaster-ul cum se numeste aici, scriitoarea Julie Czerneda

Premiantii Hugo 2009 impreuna cu personalitatile care le-au inminat premiile

Premiantii Hugo 2009 impreuna cu personalitatile care le-au inminat premiile

La o sesiune de autografe, Vali cu unul dintre monstri sacri, un tip nemaipomenit, George R. R. Martin

La o sesiune de autografe, Vali cu unul dintre monstri sacri, un tip nemaipomenit, George R. R. Martin

Imediat dupa un panel, Silverberg accepta sa-mi dea un autograf pentru ca-i place alegerea pe care am facut-o

Imediat dupa un panel, Silverberg accepta sa-mi dea un autograf pentru ca-i place alegerea pe care am facut-o

La acelasi panel la care l-am induplecat pe Silverberg, reusesc sa-l conving si pe faimosul fost editor al revistei Asimov's sa-mi semneze ultimul sau roman scris in colaborare cu George R. R. Martin si Daniel Abraham, "Hunter's Run"

La acelasi panel la care l-am induplecat pe Silverberg, reusesc sa-l conving si pe faimosul fost editor al revistei Asimov's sa-mi semneze ultimul sau roman scris in colaborare cu George R. R. Martin si Daniel Abraham, "Hunter's Run"

La o sueta cu scriitoarea canadianca de origine romana Nina Munteanu

La o sueta cu scriitoarea canadianca de origine romana Nina Munteanu

In episodul urmator — primul contact cu Worldcon-ul, primele impresii, primii monstri sacri, primele surprize.

8 Comments

  1. Deci Martin nu a vrut sa faca poza cu tine😀
    Sint curios ce alegere ai facut la Silverberg…

  2. Da, pe Martin l-am intrebat cu cine prefera sa faca poza. Binenteles ca stiam raspunsul inca inainte sa-l spuna el.

    La Silverberg am mers cu “Dying Inside”, o carte foarte apreciata si de critica mainstream si care a nascut multe controverse si prezumtii false.

  3. Apropos, musiu apsoiu, voi de unde ati luat lista cu premiile Hugo? Credeam ca cel putin pentru juma de zi o sa fiu singurul cu ea online (eu am postat-o doar la o ora dupa ce s-au dat premiile) si cind colo pe a voastra a-ti pus-o la citeva ore dupa mine! Cine a mai fost vrednic si a publicat-o in aceeasi noapte cu mine?

  4. Habar nu am de unde a luat-o Kyo, dar cred ca existau destui “geeks” care bloguiau (sau twiteruiau) direct de la ceremonie…
    Asa ca…

  5. Ah, da, probabil ca au fost unii mai nebuni ca mine! Data viitoare o sa ma gindesc si eu la varianta asta…

  6. 😀
    “au fost unii mai nebuni ca mine” – in mod sigur!

  7. nu mai stiu exact unde am gasit-o, ca am mai multe adrese in bagaju de feeds😀..oricum erau in cel putin trei dintre ele😀

  8. Da, am citit pe Fantasy Book Critic ca a fost de fapt si un live feed, asa ca mii de alti meseriasi au avut informatia cu o ora inainte s-o postez eu. Cool times!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

