Misterul #1 din Montreal

Uitati-va bine si spuneti-mi cine este sau credeti ca este individul care sta la masa cu noi in poza a saptea (cea cu Nina Munteanu) in postul cu Highlights. Una dintre surprizele meseriase ale primului meu Worldcon.

Musiu Aspoiu nu are voie sa sufle. El imi stie slabiciunile si a stiut cum sa extraga toate informatiile vitale ale conventiei inca inainte de a publica primul post.

Later edit:

Kyo este detectivul numero unu al sefeului romanesc!

Una dintre surprizele Worldcon-ului s-a intimplat chiar in prima zi, in prima ora de conventie, cind l-am reintilnit dupa 15 ani pe Calin Giurgiu, tocmai la Montreal!

Pentru cei care nu au auzit de Calin (cred ca a venit in Canada acum vreo 12 ani), Dictionarul SF publicat de editura Nemira are o intrare substantiala despre el.

Poza de mai jos este luata cu aparatul lui Calin, asa ca sa aveti o imagine clara de data asta a celor patru din cei cinci musterii prinsi cu spatele in bristo-ul montrealez, din postul anterior.

De la stinga la dreapta: Calin Giurgiu, Vali Gurgu, Costi, Nina Munteanu, Elena Giurgiu. Grup de romani sfatuindu-se unde sa-si satisfaca placerile gurmande. Adica, SF, SF, da' mincarea unde e?

De la stinga la dreapta: Calin Giurgiu, Vali Gurgu, Costi cel Inghesuit, Nina Munteanu, Elena Giurgiu. Grup de romani sfatuindu-se unde sa-si satisfaca placerile gurmande. Adica, SF, SF, da' mincarea unde e?

31 Comments

  1. Sawyer?

  2. Nope!

  3. mai multe indicii…e roman? sau american?

  4. Daniel Dociu?😕

  5. Sa cad precum musca in lapte… dar e chelia lui Scalzi?🙂

  6. si eu tot dupa chelie m-am ghidat… :D…indiciile?!

  7. Indiciile. La masa aia sintem numai romani. Canadieni.

  8. Robert Charles WIlson? desi cel din poza pare mai young si Wilson nu-si tunde de tot paru din cate vad😀

    • aaa… romani… cu totii… inclusiv misterul!

  9. Catalin Sandu nu e ca parca si el avea ceva podoaba capilara:D

    • Da, Catalin are podoaba capilara vizibila🙂

  10. cel care semneaza sub pseudonimul de chrome pe SRSFF ?😀

    • N-am idee cine e chrome. De fapt am o banuiala, ca doar n-am fost atit de multi romani la Worldcon, dar de unde-i vine “chrome”…

      • … de la Burning Chrome de William Gibson; Dan Mihai Pavelescu ne-a citit-o la Bucium, cred, mi-a facut tandari mintea mea, pe atunci, frageda:)

  11. alta incercare..Calin Giurgiu? nu ca as sti cine e😀

    • Da, am vazut si eu postul de pe SRSFF si la cite amanunte stie chrome sint din ce in ce mai sigur ca stiu cine se ascunde in spate.

      In plus, odata ce ai citit postul acela, devine simplu.

  12. Da, am extras, dar imi pare tare rau ca nu am ajun chiar la locul faptei…😦
    Numero uno?! Acum inteleg de unde vine aia cu “numerosase premii”😀

    • Omu’ cit traieste afla! Iar eu am aflat ca asa se spune, da!

  13. :)) Eu nu ştiu cine-i dar mi-ar fi plăcut să fi fost eu! Renunţam până şi la părul pe care (încă) îl am!

    • Daca-ti incordezi putin muschii, data viitoare poti fi tu!😉

  14. … scuze, imi pare rau ca ti-am stricat jocul

    • Nici o problema. Oricum nu cred ca ar fi ghicit cineva. 12 ani in memoria fandomului sint de ajuns sa se aseze uitarea.

  15. eu nu sunt obisnuit cu fandomul 😛 sau nu eram (sa zicem)…

  16. abia acum am vazut ca am avansat in rang😀 eu nu am Dictionarul Sf😀 (shame on me!)

    in rucsacel aveai cartile, cred..ca prea il strangeai cu ardoare😀

  17. Ar putea Nemira sa-ti dea cadou un exemplar din Dictionar. Mai ales ca faci si chestia cu fisele pe site-ul vostru.😉

    Da, in geanta aveam in principal carti. Propriu-zis, eram printre putinii masochisti care se plimbau cu kilogramele de carti dupa ei. Marea majoritate a participantilor la conventie statea la hoteluri in apropierea palatului. Noi am stat in afara Montrealului, intr-o suburbie, asa ca nu aveam cum sa ma “reped’ pina in camera sa-mi iau cartile pentru sesiunile de autografe.:\

  18. mmm..o sa caut pe la anticariate cand mai ajung in toamna in Iasi..sau poate la Bucuresti, who knows?!

    cite autografe ai reusit sa produci? sau urmeaza sa divulgi in posturile urmatoare? si am vazut ca la americani se semneaza si cam atat parca..si pun si data.. fara dedicatii prea multe..😀

    • n-am obtinut decit patru autografe, pentru ca nu am avut timp de sesiuni de autografe si asa i-am ratat pe multi.
      Da, intr-adevar, marea majoritate semneaza si atit. Daca te duci la sesiune de autografe iti personalizeaza semnatura, in sensul ca-ti adauga numele. Daca ii prinzi pe holuri, ori dupa paneluri, in cel mai bun caz iti semneaza si atit, ori te roaga sa vii cu cartea la sesiunea lui speciala de autografe.

      Din cauza asta la Silverberg am fost norocos (el oricum avusese sesiunea lui de joi, adica inainte sa ajung eu acolo), pentru ca mi-a spus ca mi-a semnat dupa un panel doar pentru ca i-a placut ce alegere de carte am facut. Altora nu le-a mai semnat.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

