“Angels and Moths” pe lista lecturilor recomandate din 2009!

Trebuie sa ma laud ca povestirea Angels and Moths a ajuns pe lista de recomandari ale revistei Tangent Online.

La categoria de povestiri sint in total o suta de recomandari, din care vreo saizeci sint fara stea, apoi au cu o stea, doua si trei stele. Povestirea mea este incadrata la o stea, adica este considerata una dintre primele patruzeci de povestiri aparute in 2009!

Sint pe aceeasi lista cu nume precum  Nancy Kress, Jeff Vandermeer, James Patrick Kelly, Karen Joy Fowler, Geoff Ryman, Robert Reed si multi, multi altii.

12 Comments

  1. super! si uite asa se netezeste calea spre un succes rasunator! felicitari si multa bafta in continuare!!!!!

  2. bravo! la cat mai multe!

  3. Multumesc, multumesc! Si voua multa bafta!

  4. Costi asta este cea mai minunata veste aflata de curind! Imi cer scuze ca nu am scris dar am avut programul extrem de incarcat,jobul da-r-ar naiba in el!😀
    Daca apare si-n romaneste ma imbat de bucurie! Parol !

  5. Felicitari!!! si la mai dese.
    @voicu – daca e sa dau crezare unui personaj din povestile populare romanesti, posibil sa se lase cu o betie mai la vara.😉 sper ca nu o sa fie o betie de vorbe totusi.

  6. @voicu: mersi frumos! Pentru mine este intr-adevar cea mai minunata veste din ultimul timp.

    @aspoiu: mersi, mersi. Da, imi place cuvintul “dese” in contextul asta!

  7. @aspoiu-si cine e personajul ala?😀

  8. felicitari! am vazut si eu pe facebook stirea😀.. interesant sistemul de stele.. initial m-am gandit ca mai multe stele = mai recomandata, dar sistemul vad ca e pe invers😀

    continua sa scrii ca oamenilor le place😉 hai, hai cu lucrarile..! 😀

    • mersi, mersi.

      nu, cred ca este exact cum ai presupus initial. 3 stele fiind cele mai impresionante, doua stele fiind excelente, o stea desoebit de bune si fara stea foarte bune. Dupa cum mi-a explicat mie un nene.

  9. si uite inca o chestie… vad recomandate o gramada de povestiri din antologia Ages of wonder..asta ar trebui sa le cam dea peste nas mincatorilor (la greu) de spanac stricat de la noi…care o catalogau ca fiind o antologie de duzina…

    • mda, eu nu puteam observa chestia asta cu voce tare, asa ca multumesc.😉

      Mai mult, pe linga prezenta in lista cu lecturi recomandate, antologia este finalista la premiile Aurora. Cine stie, poate chiar pleaca acasa cu un premiu. Si au fost destule antologii anul asta pentru o concurenta serioasa. me, happy :))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

