Da, nene!

Nu pot sa ma abtin sa nu ma laud. Ieri am avut surpriza — Vali a cumparat doua bilete la “Young Frankenstein”, un musical de Mel Brooks, pentru joi, chiar de ziua mea. Are doar citeva reprezentantii in Toronto, inainte sa se intoarca pe Broadway, iar eu imi doream de mult sa-l vad. Am vazut filmul acum mai bine de zece ani si mi-a ramas la inima, asa ca sint in al noualea cer!!!!

Iar de Paste ne-am facut reciproc un cadou — o excursie la Washington! Plecam pentru un weekend prelungit (de vineri pina luni inclusiv)!! Exact in timpul festivalului florilor de ciresi!!!

Asa cadouri mai zic si eu. Da, nene!!!

10 Comments

  1. da, nene, corect, asa daruri mai zic si eu!
    astept urmarea!!!!!

    • Da, liniuta, si noi asteptam urmarea!😉

  2. La multi ani Costi!

  3. La multi ani!

  4. daaaaa, la multi aniiii…!!!!!!! si la cat mai multe “succesuri” (literare si profesionale ) daca mi se permite sa o citesc pe mezina Basesciana…😀

    • Mersi, mersi, kyo. natural ca ti se permite!😉

  5. La mulţi ani, distracţie plăcută şi numai bine!

    • Multumesc, Florin. Distractie placuta si tie!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

