Aventura in trei acte — Actul intii

Acum vreo trei saptamini ne-am hotarit brusc ca in vara aceasta sa trecem oceanul. Zis si facut — ne-am cumparat biletele de avion si am inceput sa ne pregatim de calatorie. Trei saptamini de Europa, dintre care aproape doua de Romania.

Pleacarea va avea loc pe 22 iunie, iar pe 23 iunie, seara, ajungem in Bucuresti. Nu, nu venim cu zeppelinul, atita dureaza calatoria cu avionul din Lumea Noua.

Intr-o prima etapa vom sta in Romania (in principal Bucuresti) intre 23 iunie si 2 iulie. Dupa care plecam in Italia pentru zece zile. De data asta cu ghid si tur organizat, pentru a evita neplacerile de acum doi ani, la contactul cu bisnitareala italiana din Roma. Revenim in Bucuresti pe 13 iulie si ne mai petrecem inca cinci zile cu familia si prietenii.

(va urma)

6 Comments

  1. Calatorie placuta. Poate ne vedem la o bere cat stai prin Bucuresti.🙂

    • Mersi frumos, Emanuel. Da poate ne vedem prin Bucuresti. 🙂

  2. Drum bun şi concediu plăcut!

    • Multumim si inca o data spor la treaba!

  3. Nu iti pot ura decit Concediu placut! , Costi! Stau si ma framint cum as putea sa te intilnesc pe perioada cit stai in tara.Cred ca am sa vorbesc cu Bebe sa vedem cum facem sa stam la o bere si un pahar de vorba in Bucuresti!

    • Cred ca am eu o solutie. Revin putin mai tirziu, in cursul zilei de astazi.😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

