Prima zi

In seara asta am participat la prima zi a primei editii a unei noi conventii SF din Toronto — SFContario. Va fi conventia de toamna a orasului, fata de AdAstra care este conventia de primavara. Mai mult, are loc in centrul orasului, la 15 minute de mers pe jos de unde locuiesc.

N-am fost decit la doua paneluri si m-am retras, pentru ca eram mult prea obosit si agitat ca sa rezist mai mult. Dar a meritat. Un panel despre sinopsisuri, care m-a invatat mai mult decit cele citeva carti in care am citit pe subiect si un alt panel despre small presses si de ce scriitorii ar trebui sa le ia in considerare mai degraba decit sa se uite numai la casele mari. Interesante argumentele.

Am avut sansa sa ma revad cu Karl Schroeder, Caro Soles, Tony Pi, Stephen Kotowych si citiva alti prieteni de care probabil nu s-a auzit inca in Romania. Ca sa nu uit de Catalin Sandu, care atunci cind am ajuns la conventie tocmai impartea autografe pe holurile hotelului. Autografele altora binenteles, la $500 bucata.😉

Miine va fi o zi plina, de dimineata pina la primele ore ale urmatoarei dimineti. Apoi duminica vor urma alte lucruri si mai interesante.

4 Comments

  1. Inca mai am de vinzare o carte cu autograf. Pe asta o dau la un milion ca-i mai pretioasa: am autograful lui Homer (mai jos scrie Simpson, dar cartea e scrisa in greaca). V-astept in the dealers’ room.

    • Am fost in dealers’ room si nu erai acolo!!!

  2. Hahaha..funny asta cu autografele…chiar ma gindeam cine se buluceste sa-i “fure”semnatura😀

    • Pai, toti scriitorii care si le vor inapoi…🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

