Ingeri si molii

Versiunea romaneasca a povestirii “Angels and Moths” a aparut in numarul 2 al revistei Galileo, intitulat si numarul de vara. Am avut confirmarea ca a fost lansata la Tirgul de Carte din Bucuresti, weekendul trecut. Abia astept sa-mi ajunga si mie exemplarele de autor.

Revista poate fi comandata de aici sau dupa cum am inteles, poate fi cumparat de la orice chiosc serios de ziare si reviste, precum si din orice librarie care se respecta.

Succes in continuare editorilor si asa cum am fost obisnuiti sper sa vedem numarul de toamna nu mai tirziu de mijlocul iernii.

6 Comments

  1. ei, chiar la chioscurile de ziare n-am ajuns, dar vom fi in curind in marile lanturi de librarii. arata tare bine revista si ma bucur ca datorita ei am avut ocazia sa-ti cunosc tatal🙂

    • Ceea ce inseamna ca nu avem chioscuri de ziare serioase…🙂

      Da, mi-a povestit. Era foarte entuziasmat.

  2. felicitari!!!!

  3. Am avut deosebita placere sa il servesc pe tatal tau dar si sa stam la un chat , este un domn super si ma bucur ca am cunoscut un om deosebit.Sunt sigur ca si tu esti la fel , ne vedem data viitoare si te asigur ca voi rasturna ceva munti si tot ajung!🙂

    • Nicu, multumesc frumos. Tata este un om deosebit. Si da, sper ca data viitoare sa apucam sa ne cunoastem.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

