Cronici de la capatul pamintului

Da, este un titlul, dar nu al unei serii de posturi tocmai de la capatul vestic al lumii, ci titlul noii mele carti, pe care astfel o anunt cu mare, mare bucurie. Cartea este publicata de Millennium Books. Coperta este ilustrata de Yaga Kielb.

Cartea va fi lansata la Tirgul de carte Bookfest din Bucuresti, pe data de 28 mai, la ora 14:00, la standul editurii Millennium. De unde o si puteti comanda in cazul in care nu reusiti sa ajungeti la Tirg.

Singurul meu regret este ca nu voi fi prezent la eveniment, ca nu voi putea participa la lansare. Sper totusi sa va regasiti printre vizitatori si sa fiti voi cei care veti participa pentru mine.

In preajma aceleasi lansari se vor decerna si premiile Galileo, unde am si eu o nominalizare si binenteles, se va lansa si antologia PREMIILE GALILEO 2011, in ale carei pagini imi veti putea regasi povestirea Ingeri si molii.

La acelasi stand veti putea gasi si antologia steampunk A DOUA REVOLUTIE, in care am povestirea Cetatea Neagra.

Distractie placuta!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

