SUSHI

Ieri am fost la o clasa de Sushi!

Lectia a avut loc la restaurantul Wabora din Thompson Hotel. Bucatarul sef cel mare, insotit de alti trei bucatari sefi ne-au invatat cum sa preparam doua tipuri de sushi, apoi ne-au aistat la pregatirea acestora.

Primul a fost sushi de tip Gunkan, iar al doilea Norimaki.

Crab and Tempura Shrimp Norimaki Sushi

Ce sa mai adaug ca la evaluarea celui de-al doilea roll de sushi gatit de mine, bucatarul sef a spus cu voce destul de tare ca sa auda cei din jur si sa crape de ciuda: “Beautiful!” Din pacate, exact cu ala nu mi-am facut eu poza, dar puteti vedea acelasi tip de sushi pe farfuria lui Vali. Doar ca al meu era mai artsy…

Avocado and Tempura Shrimp Gunkan Sushi Roll

Super-experienta—distractiva si gustoasa!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

